Monday 18 December 2017

Roczna średnia sieć kolejowa


Proporcja pociągów biegnących w czasie1 Są to statystyki tymczasowe i podlegają rewizji.2 Okres 13 2017 do 2018 r. Trwał od dnia 1 marca do dnia 31 marca 2018 r. Okres 13 2018 r. Do 2018 r. Trwał od 6 marca do 31 marca 2018 r. Govia Thameslink Railway przejął franczyzowej pierwszej sieci Capital Connect w dniu 14 września 2017 r.4 Kolektor Govia Thameslink przejął południową franczyzę w dniu 26 lipca 2018 r.5 Pierwszy Wielki Zachód został przemianowany na Great Western Railway w dniu 20 września 2018 r.6 Wcześniejsze wschodnie wybrzeże wschodnie Virgin Trains East Coast przejęło franczyzę w dniu 1 marca 2018 r. Źródło Biuro Kolei i Dróg ORR. W okresie od 6 marca do 31 marca 2018 r. 96 usług z Chiltern Railways dotarło do miejsca docelowego na czas, najwyższa liczba jakągokolwiek przewoźnika kolejowego Govia Thameslink Railway należącego do DfT miała najniższą liczbę z pociągów 82,5 na czas. Następujące ograniczenia wprowadzone po katastrofie w Hatfield w październiku 2000 r. PPM gwałtownie spadły w całym kraju i trwało prawie dziesięć lat, aby odzyskać poprzednie poziomy Si nce 2008-2009, krajowe PPM było na ogół powyżej 90. Odsetek pociągów przybywających na czas Plik Excel zawiera dłuższe serie danych PPM dla każdego z operatorów pociągów franczyzowych DfT. Informacje o użytkowniku. Publiczny wynik działania PPM łączy dane liczbowe punktualność i niezawodność w pojedynczym rejestrze wyników Obejmuje wszystkie zaplanowane franczyzowe usługi pasażerskie, 7 dni w tygodniu i mierzy datę punktualności przyjazdów poszczególnych pociągów w miejscu przeznaczenia względem zaplanowanego rozkładu lotów Te plany, technicznie nazywane planem dnia, są zwykle takie same jak opublikowany harmonogram ze zmianami odzwierciedlającymi opublikowane zmiany techniczne mogą jednak różnić się od ich opublikowanych wcześniej harmonogramów Usług, które zostały anulowane lub nie działają na całej trasie, wzywając do każdej stacji, licząc jako niepowodzenie PPM. PPM przedstawia odsetek pociągów które są na czas w porównaniu do całkowitej liczby planowanych pociągów Pociąg definiuje się jako t ime, jeśli przybędzie do celu w ciągu 5 minut od zaplanowanego czasu przybycia dla londyńskich i południowo-wschodnich oraz operatorów regionalnych, lub w ciągu dziesięciu minut dla operatorów działających na dużą odległość. PPM może wahać się z każdym dniem z wielu powodów, wiele z nich które nie są pod kontrolą operatorów pociągów Na przykład słabe wyniki PPM mogą być spowodowane przez innych operatorów kolejowych lub Sieć kolejową. Więcej informacji można uzyskać w Biurze Rail i Road ORR oraz w sieci Network Rail i stronach poszczególnych operatorów Dane PPM może być wyrażona w danym okresie lub jako Ruchliwa średnia roczna średnia ważona, która jest średnią dla ostatnich 13, 4-tygodniowych okresów sprawozdawczych Dane MAA wygładzają krótkoterminowe fluktuacje i podkreślają roczne wyniki w tle. Od początku 2018 r. do roku 2018 wskaźnik PPM zostanie zaktualizowany kwartalnie, a nie na okres 4 tygodni. Okresowe dane można znaleźć w witrynie Office of Rail and Road Data Portal. zaplanuj kwartalną następną aktualizację 8 września 2018.aktualne aktualizacje 4 maja 2018.Informacje o tym wskaźniku można znaleźć w szablonie pomiaru. Inne powiązane dane i informacje. PPM są publikowane w witrynie Office of Rail and Road Data Portal. Więcej informacji. Korzyści dla kolejowego transportu towarowego. Prawdopodobnie już wiesz, że korzyści z korzystania z kolei nie są korzystne, a nie drogą do dystrybucji frachtu. Podsumowując, główne zalety to: Mobilność Ruchliwa średnia roczna dla punktualności na torach brytyjskich wynosiła 91,6 dla 13 okresy do 7 stycznia 2017 r. Wiarygodność przesiadek o większej przepustowości powinna być tańsza drogą niż drogą. Środowisko naturalne średnio, kolejowy transport stanowi zaledwie 33% CO2 równoważnej podróży drogowej. Istnieją dodatkowe korzyści w zakresie bezpieczeństwa transportu towarowego tranzytu, niższy poziom wypadków, ograniczenie przeciążenia dróg i niższe poziomy innych emisji. Ruchliwa średnia roczna dla punktualności na torach brytyjskich wynosiła 91,6 w okresie 13 lat do 7 stycznia 2017 r. Jest to statystyka złożona w odniesieniu do pasażerów i wszystkich typów pociągów towarowych i infrastrukturalnych. Przybliżony czas dla kolejowego transportu towarowego jest porównywalny z innymi sposobami dystrybucji i poprawia się. Realizacja przewozów ładunków poprawia się z roku na rok Od 2005 r. 06 i 2008 r. 09 odsetek pociągów towarowych przybywających na czas wzrosła o sześć punktów Ponad osiem na dziesięć pociągów towarowych kończy ich podróż w czasie liczba osób, które wzrosły do ​​98 w przypadku dostawek do supermarketów, takich jak usługi Stobart dla Tesco Value of Freight Freight Sieć kolejowa lipca 2017. Szlaki kolei mają oczywiście tę zaletę, że biegnie do harmonogramu Aby być sprawiedliwym, zakłócenia mogą się zdarzyć i mogą się pojawić, co może powodować opóźnienia. FreightArranger pomaga w reakcji na zakłócenia dzięki oprogramowaniu lokatora pociągu i pojemnika. dostosowane przez użytkownika, aby zapewnić alerty, które trzeba zobaczyć, aby można było automatycznie poinformować, czy opóźnienie przekracza ustaloną kwotę jest prawdopodobne Ta informacja jest pierwszym krokiem w opracowaniu odpowiedzi, która łagodzi konsekwencje opóźnienia. Przeładunek może być bardziej wydajny niż dystrybucja drogowa Jest to możliwe dzięki podstawowym pociągom ekonomicznym spalającym mniej paliwa na tonę mili niż pojazdy drogowe i Pociąg, który może mieć aż 30 wagonów, potrzebuje tylko jednego kierowcy. Istnieją jednak dodatkowe koszty, które ponoszą podróż kolejowa na każdym końcu tranzytu kolejowego, konieczna będzie dostawa dróg, a będzie koszt dźwigu w celu przesunięcia kontenera między pociągiem a pojazdem drogowym. W związku z tym dłuższe podróże są tańsze drogą kolejową, a krótsze podróże są tańsze drogami. Gdzie punkt neutralności kosztowej przychodzi zależy od wielu czynników, które są trasą i towarem a w związku z tym nie można ich tutaj zająć, ale ogólnie rzecz ujmując, można spodziewać się neutralności kosztowej w przedziale 130-150 mil. ŚRODOWISKO Korzyści płynące z dystrybucji frachtu kolejowego n w porównaniu z drogą uzyskały znaczną promocję i zwiększone wykorzystanie kolei jest jednym ze sposobów zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych w dużych przedsiębiorstwach. Korzyści wynikające z korupcji wynikają z wielu czynników, z których główną cechą jest to, że prawie nie ma tarcia związanego z metalowym kółkiem biegnącym na metalowej szynie, przeciwnie opona w dużej mierze z gumy napotyka wyższy poziom tarcia w kontakcie z asfaltową drogą asfaltową Drogi kolejowe zostały wygładzone w większym stopniu niż drogi, a jest mniej przejazdów Średnio, kolejowy transport wydziela tylko 33% CO2 równoważnej podróży drogowej. Chociaż nie został jeszcze wyznaczony przez ustawodawstwo, większe firmy brytyjskie przyjmują raporty dotyczące emisji dwutlenku węgla i ustanawiają strategie redukcji emisji, co częściowo poprawia ich wizerunek konsumenci po części w celu osiągnięcia oszczędności kosztów i po części uzyskania ulg podatkowych Logiczną konsekwencją jest to, że nacisk na zmniejszenie śladu węglowego będzie ascade w dół łańcucha dostaw i na mniejsze firmy, ponieważ starają się poprawić swój profil z większymi klientami. FreightArranger używa wskazówek i współczynników konwersji opublikowanych przez DEFRA w swoich wskazaniach dotyczących emisji gazów cieplarnianych. Korzystanie z kolejowego transportu towarowego pomaga również zmniejszyć przeciążenia drogowe na strategiczne Szansa na przecięcie drogowe w sieci drogowej kosztuje firmy z Wielkiej Brytanii 24 miliardy miliardów rocznie FTA. Rail jest uznawany za bezpieczniejszy środek transportu niż droga, przy czym niższy poziom zgonów na miliard pasażerów wskazuje na niższy poziom wypadków. fracht jest bardziej bezpieczny, ponieważ trudniej jest ukraść towary z pociągu niż z HGV, dlatego FreightArranger przyczynia się do całkowitej ochrony tranzytowej. Skontaktuj się z FreightArranger teraz. Public Performance Measure. The liczba pociągów, które przyjeżdżają na czas wzrosła dramatycznie od czasu, gdy wzięliśmy w sprawie uruchomienia kolei w Wielkiej Brytanii w październiku 2002 r. Wskaźnik wydajności publicznej PPM pokazuje procentowy udział pociągów w hich przychodzą do terminali na czas Łączy w sobie dane liczbowe o punktualności i niezawodności w jednym wykonaniu pomiarowym Jest to standardowy pomiar wydajności w przemyśle. Publiczny wynik pomiaru PPM przedstawia procentowy udział pociągów, które trafiają do ich terminującego dworca na czas. dane dotyczące punktualności i niezawodności w jednym wykonaniu pomiarowym Jest to standardowy pomiar wydajności w przemyśle. Wynik na 05 lutego - 04 marca Okres 12. Krajowy wskaźnik PPM wynosi 88 8. To porównuje do 89 z tego samego poziomu w tym samym okresie ubiegłego roku. średnia roczna MAA wynosi 87 6.Performacja 2002-2017. Utrzymanie przez operatora kolejowego Poniższa tabela przedstawia średnie PPM dla Zjednoczonego Królestwa jako całości i przez firmę obsługującą pociąg Ruchome średnie roczne obliczane są w ciągu 365 dni do 04 marca. punktualności pociągu, znanego także jako publiczny środek służący do pomiaru skuteczności PPM, oznacza pociągi przybywające do ich stacji końcowej w ciągu pięciu minut w celu świadczenia usług w ciągu 10 minut na usługi długodystansowe. Ta metoda punktualności jest powszechnie stosowana w całej Europie. Narodowość punktualności pociągu jest mierzona dla wszystkich pociągów w całej sieci, w tym anulowanych usług i opóźnień spowodowanych czynnikami zewnętrznymi, takimi jak wandalizm, ekstremalna pogoda, samobójstwa itp. Punktualność nie została zapisana w tym dokumencie do 1997 r. Przedtem Railtrack i British Rail nie dokonywały pomiaru wszystkich usług, a także wykluczały ich czynniki zewnętrzne i inne elementy z ich liczb. Dane te przedstawiają wstępne dane za okres i dane dotyczące poszczególnych operatorów mogą się nieznacznie różnić od raportu z pełnego okresu, jaki publikujemy na naszej stronie internetowej co miesiąc. National PPM jest obliczany z uwzględnieniem każdego pociągu jako równego. Operatorzy, którzy prowadzą więcej pociągów, będą mieli wpływ na krajowe PPM więcej niż operatorzy, którzy mają mniejszą liczbę pociągów trakcyjnych Rail i operatorzy pociągów więcej pociągów w Wielkiej Brytanii niż w większości krajów europejskich - prawie 20 lat więcej niż we Francji i 60 więcej niż we Włoszech. Britain 24.000 pociągów dziennie jest również więcej niż Hiszpania, Szwajcaria, Holandia, Portugalia i Norwegia połączone. Wirginia Trains East Coast przejęła od wschodniego wybrzeża w dniu 1 marca 2018.For jasność Od 1 marca 2018 r. zaczęliśmy informować o Virgin Trains jako Virgin Trains West Coast. Caledonian Sleeper przejął usługi sypialne od First ScotRail w dniu 31 marca 2018 r. Sailor przejął kontrolę nad pierwszym ScotRail w dniu 1 kwietnia 2018 r. TfL Rail przejął Liverpool Liverpool Street Usługi metra Shenfield z Abellio Greater Anglia w dniu 31 maja 2018 r. Londyn Overground przejął linię londyńskiego Liverpoolu do usług Enfield Town Cheshunt Chingford, a także do Romford do Upminster z Abellio Greater Anglese w dniu 31 maja 2018 r. Koleje Thomellink w Govia przejęły Południe franczyzy w dniu 26 lipca 2018 r. Pierwszy Great Western został przemianowany na Great Western Railway w dniu 20 września 2018 r. Podział wyników każdego operatora, znany pod nazwą PPM, jest dostępny dla download. Każliwość i znaczna spóźnienie CaSL. A pociąg jest liczony jako awaria CaSL, jeśli jest ona anulowana na początku. Jest ona anulowana na trasie. Stacja początkowa uległa zmianie. Nie wykonuje zaplanowanego zatrzymania w stacji. Jest znacznie późno, tzn. przyjeżdża do stacji końcowej o długości 30 minut lub dłużej. CaSL nie jest uregulowanym środkiem dla szkockich operatorów pociągów. Ruchliwa średnia roczna obliczana jest przez 365 dni do 04 marca. Spadek uśrednionej. Pomaga to średnie spóźnienie pasażera gdy wysiadają z pociągu. W przypadku każdego pociągu oblicza się przez pomnożenie liczby pasażerów oczekiwanych do wysiadania na głównych dworcach przez punktualność do najbliższej minuty przy tych przystankach. Jeśli pociąg zostanie odwołany, obliczymy go przez pomnożenie numeru przewidywanych pasażerów o 1 5 razy większą częstotliwość usług na tej trasie. Znalezienie spowalnienia. Zauważenie w minutach w okresie 12, 2018 r. 17.Szybkość spowolnienia w minutach, przenoszenie średniej rocznej. Londyn Południowy Wschód. England Wal Oszczędność czasu. Right-time to niepewna ocena skuteczności, a w szczególności nie świadczy o wynikach i doświadczeniu pasażerów obsługiwanych przez operatorów dalekobieżnych, którzy korzystają z jednych z najlepszych poziomów satysfakcji pasażerów w przemyśle. Right-time wydajność mierzy odsetek pociągów przybywających do ich stacji końcowej wcześnie lub w ciągu 59 sekund od harmonogramu Proces gromadzenia danych o tej dokładności nie jest obecnie wiarygodny i branża pracuje nad poprawą jakości tej informacji w celu uzyskania danych w czasie rzeczywistym wiarygodna. Ruchliwa średnia roczna obliczana jest w ciągu 365 dni do 04 marca. Wydajność na minutę. Przedsiębiorstwo operacyjne. Right okres 12, 2018 16.Right okres 12, 2018 17.Right porusza średniorocznie MAA. Abellio Greater Anglia. Arriva Pociągi Walia. East Midlands Trains. First Hull Trains. Govia Thameslink Railway. Great Western Railway. Stagecoach Zachodnie Trains. Virgin Pociąg Wschód Coast. Virgin Pociągi We Stacja Coast. Total National Performance. Delay split. The opóźnienie podziału pokazuje, kto był odpowiedzialny za opóźnienia pociągów pasażerskich 3 minuty lub więcej pracy Rail spowodowała opóźnienia, a także błędy infrastrukturalne tej liczby obejmują czynniki zewnętrzne, takie jak pogoda, winy, wandalizm, kradzieży kabli i śmiertelnych wypadków, które stanowią około jednej trzeciej opóźnień przypisanych nam oraz 20 opóźnień krajowych. Operator napędzający opóźniał świadczenie usług przewoźnika pasażerskiego przez pociągi pasażerskie, które są spowodowane przez tę firmę. operatorzy pociągów, którzy są powodowani przez kolejną firmę kolejową. Rozdzielanie opóźnień zostało obliczone w ciągu 365 dni do 04 marca. Spóźnienie spowodowało samoobsługę pociągu. Spowodowane przez innych operatorów pociągów. Działanie Split przez Operatora Okres 12 05 lutego 2017 r. do 04 marca 2017.Operacje Inne. Interywna pogoda inc, śmiertelność itp. Operator napędzany samowolnie. Obsługiwane przez innych operatorów pociągów pasażerskich. Spotykane przez przewoźników kolejowych.

No comments:

Post a Comment