Thursday 28 December 2017

Fx opcje topór


Fractal Audio Axe FX II Review. Ah dobry stary Ax-FX II Dowiedz się, dlaczego nie będę się zachowywał i dlaczego miałem ten produkt do sprawdzenia, możesz być zaskoczony logiką. Ale jeśli jesteś zwykłym facetem, tak jak mnie nie może być zdziwiony arogancją niektórych producentów na zewnątrz. Axe-FX II - dlaczego nie mam jednego. Axe-FX II dlaczego nie chciałbym utrzymać utrzymanie jednego w dowolnej cenie. Kupiłem Ax-FX II od europejskiego dystrybutora G66 To świetna firma, którą mogłabym dodać. Sprawdziłem jednostkę i MFC-101 w YouTube, a druga byłem wyśmiewany w niepokojącym stopniu na fraktalnym forum audio, który jest zarządzany przez właściciela projektanta firmy W istocie używali rasistowskich słów, przejawów wiekuizmu, bardzo obraźliwych uwag na temat mnie i wreszcie, jak grałem na gitarze, która nigdy nie była do tej pory recenzowana. Pamiętaj, że to był Ax-FX II, który nie był recenzowany. Nie jestem kompletnym idiotą, do grania na gitarze mam naprawdę świetne recenzje z moich albumów, które pisałem i grano bez jednej symula i miałem co najmniej dwa utwory w top 20 na listach N1M na rock instrumentalny, ale na przeglądach sprzętu nie zawsze gram bardzo dobrze lub zawsze się dobrze, że nie ma wątpliwości, ale jeśli sprzęt jest poddawany przeglądowi to szczerze mówiąc, gra to kolejna opowieść o jej biegu, na którym muszę skupić się. Kiedy sprowadza się do wypowiedzenia rasistowskich uwag, wyrażając wiek dojrzałości i inne rzeczy, których nie będę umieścić w tej witrynie, ponieważ mam mnóstwo osób, które odwiedziły nie czuję się nadużycia na tym forum nie akceptuję tego rodzaju rzeczy Może to OK dla właściciela tej firmy, aby potrzymać tego rodzaju rzeczy, ale skąd pochodzę z jego po prostu złą praktyką biznesową Przyzwoity CEO z myślą ponieważ jego firma rozwiąże tę sprawę na tym forum natychmiast, podczas gdy inny typ, taki jak ten, z przyjemnością pozwala to wszystko Często okaże się, że w zasadzie inżynierowie mają niewielki wpływ na biznes, jeśli chodzi o zarządzanie firmą I rzeczywiście Widziałem to wcześniej. Pamiętam, że jestem chyba tak samo jak ty, podrywam gitarę i graj, bo lubię I piszę recenzje, bo byłem chory i zmęczony oglądaniem opinii, które w ten czy inny sposób nie odzwierciedlały zakupionych produktów a wiele osób pisze recenzje, które często nie są prawdziwym odbiciem sprzętu, o którym mowa. To kosztuje mnie bardzo kupić auta osobiście tak jak ty i spędzać niezliczone godziny na piśmie o tym, co znajdę, aby inni muzycy mogli droga z moich doświadczeń Rzeczywiście ta strona internetowa stale się rozwija od 90. na tej podstawie. Niestety, nawet właściciel dzwonił do mnie rzeczy, których nie powinien był robić i to po prostu nie prawda patrz poniżej. Kiedy wszystko byłem płatnym klientem więc może to może się zdarzyć z tobą. I tam, gdzie mam problemy z tą firmą Forum mówi mile widziane i szympansów tam powiedzieć wszystko inne można myśleć o wszystkim, ponieważ napisałem recenzję, że nie zgadzają się z powodami, i fi gure że jeden się, ale myślę, że jeśli okażą się rzeczy, które są niepodważalne następnie obawiają się, że może ktoś dmuchał wieczko śmieci. Ale jako klient traktował mnie jak crap I dla produktu, który jest równoważny 3500 lub 2500 w Wielkiej Brytanii, które śmierdzi Pamiętam, jak mi powiedziano przez wielu innych byłych właścicieli i facetów, którzy cierpieli z tą firmą, że może to być ty. Właściwie chciałem coś z tym produktem, które było ekscytujące, aby otworzyć, ale ja Nie podobało mi się. Od 4 do 6 miesięcy czekanie. Spawanie w gołębie wewnątrz jednostki było amatorskie i szczerze mówiąc widziałem lepsze spawanie na naprawdę złych chińskich wzmacniaczach To ma znaczenie, ponieważ Ax-FX II mówią, że powinny być używane na drodze Jeśli to jest to, że spawanie może pęknąć lub złamać pod wpływem stresu - tak to naprawdę źle, że nigdy nie widziałem gorszej pracy i nadal mam obraz, aby potwierdzić dokładnie, jak sprzęt został dostarczony i sprzedany do mnie Po prostu okropne forum, które mam absolutnie nie ma czasu ze względu na swój język, atti tudzież komentarze rasistowskie i inne rzeczy niezgodne z własnymi zasadami forum. Właściciel, który jest administratorem forum lub podobnym członkiem, dobrze wyobrażony, że kto cię ośmieszy, jeśli zapytasz o coś, co mu się nie podoba, lub jakiegokolwiek innego uzasadnionego pytania . Produkt bez miejsca, w którym został wytłoczony na to wymóg dla Europy i Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej. Tego dnia pieczęciły tekturowe pudełko, które jest domniemane, nadal narusza prawo. To jest sprawa, że ​​niektóre kraje są źle wyprodukowane z niektórych krajów i masz prawo wiedzieć, że oznaczenia muszą być na samej jednostce na stałe wierzę, ponieważ powiedziałem im o ich nielegalnych kwestiach i problemach w tym punkcie, że teraz adresowali to i widzieli światło Jeśli wiesz, że inni po prostu się ze mną kontaktuj Może mogą wysłać kontrolę kierownictwa do mnie zamiast inżyniera, że ​​wydają się zatrudniać CEO, który wyraźnie nie zna prawa. Wiele dźwięków, ani ja, ani prawdopodobnie nigdy byś nie skorzystał. Absolut niestety obrzydliwej cenie, gdy kupiłem ją jej tańsze w USA zdecydowanie i nawet zniżki do USA facetów, ale nie tutaj w Europie brzmi jak umowa ustalająca cenę ponownie me. A autentyczne certyfikat CE naprawdę chciałbym zobaczyć oryginalny dokument testowy, który każdy ma prawo widzieć w warunkach testu Ax-FX II i wszystkich tych testów i wyników, a nie na samą certyfikację podpisanej przez inżyniera właściciela, który nie znał prawa CE, które w rzeczywistości nie wykazuje żadnych wyników te testy rzeczywiście można rozważyć, jeśli kiedykolwiek istniały w pierwszej kolejności Dlaczego nie poprosić o kopię masz prawo do prawa USA i prawa europejskiego. Nie włączenie certyfikatu RoHS lub oznakowania na urządzeniu Z jednostką kupiłem , numer seryjny powinien znajdować się w dokumencie RoHS od producenta dla Europy i szybko stać się stanem prawnym według stanu w Stanach Zjednoczonych również Poproś o to jako, że masz prawo go zobaczyć Ważne podają swój numer seryjny i kiedy był zły e i przez kim podejrzewam, że główna płyta została dokonana przez stronę trzecią gdzieś Może zaktualizowali się również z moich informacji, ponieważ wyraźnie ponosili stratę za jednostkę, którą dostarczyli mi. Ale co robię Podoba mi się. Nowy wzmacniacz Kemper podobny do Ax-FX II, ale prawie połowę ceny i brzmią lepiej na symulacjach wzmacniaczy. Około 10 symulacji wzmacniacza w całym Ax-FX II i niektórych efektach, ale to kosztowne, co w zasadzie jest procesorem efektów Nawet Pro s tylko posługiwać się efektami zadać sobie pytanie dlaczego dałem Axe-FX II rozsądny wynik za to, co znalazłem podczas sprawdzania tej jednostki - nie była idealna w jakikolwiek sposób jako produkt Niestety z powodu tych rasistowskich komentarzy, które zostały opublikowane a obsługa klienta pamiętam mam klienta płacąc pełną cenę I obniżony produkt trochę do refleksji, że forum, gdzie trzeba iść, aby uzyskać wsparcie nie poszedłem tam i innych rzeczy, których nauczyłem się od innych innych klientów, którzy powiedzieli ja ich historie Co dziwne, wiele odzwierciedla doświadczenia, które miałem je wszystkie na pliku. Ocena produktu to 2 na 10 Dlaczego dobrze, skąd pochodzę, nie ma absolutnie żadnego usprawiedliwienia dla wszystkich tych uwag na ich forum, nie ma usprawiedliwienia dla leczenia klienci jako ja byłem traktowany i nie ma absolutnie żadnego usprawiedliwienia dla płacenia 2500 lub 3500, gdy można go kupić w USA z pedałem o znaczne 1 3 off mniej pieniędzy, ale również uzyskać zero customer respect thrown in i tyle nadużycia, możesz osobiście nigdy nie kupować kolejnego z nich, dopóki żyję, przynajmniej dopóki nie przeglądam nowych narzędzi, które kiedyś myślę, że lampy ampery je zjadają na śniadanie nawet teraz ampery lamp mogą być lepsze niż Kemper , ale przynajmniej właściciel nie wygrał nazywać cię chucklehead To jest naprawdę komiczny tym bardziej myślę o tym Jak właściciel firmy zadzwonić do klientów, że - śmieszne, że to naprawdę proste Jeśli jesteś klientem płacącym jakiejkolwiek firmy, i jesteś traktowany bardzo źle th sprzedaj sprzęt i odejdź, ale nie zapomnij powiedzieć Twoim przyjaciołom o tym, jak zostałeś traktowany Ponieważ nie chcę, by inni właściciele firmy nazywali się chucklehead lub gorszy dostrzeganie rasistowskich uwag dotyczących nich lub rzeczywiście dostarczanych produktów wydaje się okropny. On wyraźnie nie pochodzi ze sprzedaży, a może nie chce, aby jego firma odniosła sukces, który zna Calling klientów w ten sposób to zła wiadomość dla tej firmy Shhh don t powiedzieć mu z pewnym szczęście, że może zniknąć. Kliknij, aby powiększyć obraz. W jednym etapie myślałem, że to tylko ja, ale niestety nie przeczytałem tutaj, ponieważ ci faceci również cierpieli na wiele sposobów, co najmniej tak przerażające podejście, gdy potrzebujesz wsparcia. Jest wielu innych, którzy ponieśli w ten czy inny sposób niegrzeczny aroganccy ludzie albo będący właścicielami firmy, zatrudnieni przez firmę lub rzekomo uaktualnieni w sposób ciągły za pomocą bezpłatnego sprzętu - stąd agresywna natura na forum wsparcia Cieszę się, że nie szukamy recenzji, bo to się nigdy nie zdarzy jego strona, a może to, ale proszę, wyciągnij własne wnioski dotyczące sprzętu i faceta, który działa, że ​​nie wspominając o przerażającym forum, które jest jedynym miejscem do pomocy po raz ostatni Sprawdziłem stronie I zamykane zbyt, chciałbym wiedzieć, że zostałem zagrożony przez Fractal Audio, ponieważ powiedzieli, że Fractal Audio był ich znakiem towarowym Niestety dla nich sprawdziłem to na rządowych rejestrach znaków towarowych na całym świecie przed udostępnieniem tej witryny Fractal Audio i wiesz, co oni NIE OWN Fractal Audio jako znak towarowy i nigdy nie miał. So powiedziałem im, że nie mają prawa do domeny, która nadal znajduje się w mojej własności do dnia dzisiejszego nie będę klamra z tego, co jest rzeczywiście pozbawiony kłamstwa RIP Fractal Chyba co Historia lubi się powtarzać. AB Mckenzie 1997-2017 Wszystkie prawa zastrzeżone4 wyniki dla fraktal audio axe fx ii. eBay określa tę cenę za pomocą modelu maszynowego modelu cen sprzedaży sprzedanych produktów w ciągu ostatnich 90 dni. eBay określa cenę trendingową za pomocą modelu maszynowego ceny sprzedaży produktów w ciągu ostatnich 90 dni Nowych odnosi się do zupełnie nowego, niewykorzystanego, nieotwartego, nieuszkodzonego przedmiotu, a użyta odnosi się do rzeczy, które były wcześniej używane. Najwyższe ceny sprzedaży. Sprzedawcy z najwyższą oceną nabywcy. Zwroty, zwrot pieniędzy. Osady w ciągu dnia roboczego ze śledzeniem. Większość z oceną. Sprzedawcy z najwyższą oceną nabywcy. Zwroty, pieniądze back. Ships w ciągu dnia z tracking. Not znajdowanie tego, czego szukasz Follow Fractal audio axe fx ii, aby uzyskać e-mail alerty i aktualizacje w serwisie eBay12 wyniki dotyczące fraktali audio axe fx. eBay określa tę cenę za pomocą uczonego modelu urządzenia w cenach sprzedaży w ciągu ostatnich 90 dni. eBay określa cenę trendingową za pomocą modelu maszynowego wzorowanego na produktach ceny sprzedaży w ciągu ostatnich 90 dni Nowy oznacza zupełnie nowy, niewykorzystany, nieotwarty, nieuszkodzony przedmiot, a używany odnosi się do elementu, który został użyty wcześniej. Spójrz na ocenę. Sprzedawcy z najwyższą oceną kupujących. Zwroty, zwrot pieniędzy. dzień roboczy z tracking. Top Rated Plus. Seller z najwyższą oceną nabywcy. Returns, pieniądze back. Ships w ciągu dnia z tracking. Not znaleźć to, czego szukasz Follow Fractal audio axe fx, aby uzyskać e-mail alerty i aktualizacje na Kanał serwisu eBay.

No comments:

Post a Comment