Wednesday 13 December 2017

Opcje trading blogspot


10 najlepszych Trading Trading. There jest kilka świetnych blogów handlowych tam w tych dniach i liczba blogerów wydaje się szybko rozwijać Jest kilka blogerów, którzy czyta regularnie Ci faceci są crme de crème z blogerów opcji, zapewniam świetną analizę rynku, pomysły na handel i artykuły edukacyjne Chciałem połączyć tę listę Top 10 Opcjonalnych Blogerów Handlowych jako źródło dla innych podmiotów gospodarczych do korzystania z niektórych z nich prawdopodobnie słyszałeś, niektóre mogą być dla Ciebie nowe lista oparta na wielu czynnikach, w tym pomocne w znalezieniu blogów i ich ogólnej popularności Sprawdź je i daj mi znać, jeśli myślisz, że brakowało mi nikogo Większość z tych facetów jest na Twitterze i przygotowałem listę, w której możesz Follow them.1 Opcja Pit Mark Sebastien. Option Pit jest prowadzony przez Marka Sebastiana, byłego animatora rynku na zarówno Chicago Board Opcje Exchange i American Stock Exchange Option Pit jest fantastycznym źródłem dla opcjonalnych podmiotów gospodarczych i blogów skupić się na al ot na domniemaną zmienność, więc możesz zrozumieć dlaczego lubię to Jedną z wspaniałych rzeczy na temat Option Pit jest nowa treść prawie każdego dnia i jest WSZYSTKIE wysokiej jakości rzeczy Mark jest również regularnie na CNBC odwiedzam tę witrynę każdego dnia .2 Opcje Hawk Joe Kunkle. Options Hawk jest kolejnym wariantowym miejscem handlu, które koncentruje się na handlu wahaniami implikowanymi Joe Kunkle jest człowiekiem stojącym za marką Options Hawk, a on nie publikuje na swoim blogu tak regularnie, jak niektóre inne z tej listy , kiedy robi to jest wszystko super informacji z wielu użytecznych pomysłów handlowych On jest bardzo elastyczny, jeśli masz pytania, ale don t wziąć to jako licencji do bombardowania go z pytaniami. 3 Sheridan Opcja Mentoring Dan Sheridan. Dan Sheridan jest ojciec chrzestny opcji edukacji i był w branży dłużej niż prawie każdy naprawdę zna swoje rzeczy i zapewnia wspaniałe darmowe treści na swoim blogu Istnieje wiele jego wideo na stronie CBOE, jeśli masz czas, aby sprawdzić te out, wygrałbyś żal. 4 Lazy Trader Lazy Trader. The Lazy Trader to super miły facet Jego blog jest wypełniony poradami handlowymi na tematy takie jak psychologia, zarządzanie pieniędzmi i zarządzanie ryzykiem On również zamieszcza swoje transakcje na stronie i daje aktualizację sposobu, w jaki wykonują każdy weekend Koncentruje się głównie na kredytach rozproszonych i kondensatorach żelaza, ale ma również wiele informacji na temat innych strategii zrobiłem gość dla Lazy Trader, które można sprawdzić tutaj.5 Option Alpha Kirk Du Plessis. Kirk z Option Alpha to chodzący facet dla początkujących, którzy chcą się nauczyć opcji handlu jego archiwum blogu i sekcji zasobów są rozległe i wypełniona ciekawymi ciekawostkami On handlu czysto kredytu rozpowszechniania, żelaznych kondorów i nagich stawia i wzywa.6 Steady Options Kim Klaiman Optymalne opcje, prowadzone przez Kim Klaimana z udziałem Marka Wolfingera to świetna strona, która odwiedza co tydzień, więc wielkie artykuły muszą czytać tematy.7 Inwestowanie w opcje Steven Place. Nadna dobra strona z informacjami siedzieć raz w tygodniu Inwestujący z opcją założyciel Steven Place to świetny nauczyciel o skomplikowanych tematach w prosty w zrozumieniu format Blog posty są pouczające i są świetne dla pośredników handlowych lub początkujących poszukujących rozszerzenia na swojej aktualnej bazie wiedzy.8 VIX i Więcej Bill Luby. Jeśli nie technicznie blog handlowy, VIX i More to numer jeden na wszystkich rzeczach. Zmienność Każda opcja handlowca warta swojej soli musi mieć solidne zrozumienie zmienności, którą nauczyłem się dużo od postów, które miałem czytać do tej pory i nie mogą czekać, aby zanurzyć się w reszcie 9. Niebieski inwestor Alan Ellman. Alan Ellman z Blue Collar Inwestor jest prawdopodobnie najważniejszym ekspertem w zakresie obsługi połączeń On s stworzył 5 książek, które mają świetne recenzje na temat Amazon Allan jest bardzo popularny wśród inwestorów zagrażających ryzyku, którzy szukają opcji jako sposobu na osiągnięcie stałego dochodu o niskich dochodach Bez szaleńczych transakcji wysokich lotów, po prostu solidnych porad dla inwestorów długoterminowych10 Sassy O ptions Rachel Shasha. Rachel z opcji Sassy zapewnia doskonałe komentarze rynkowe i pomysły handlowe, zdecydowanie warte czytania każdego tygodnia. Jest to moje Top 10 Option Trading Blogi, jestem pewien, że stworzy to sporo kontrowersji podobnych do moich Top 25 Handlowców na Twitterze post Pozdrawiam Cię w sekcji komentarzy, jeśli uważasz, że tęsknię za kimś. Pamiętaj, aby podzielić się tym postem na Twitterze, Facebooku i Google Plus za pomocą przycisków po lewej stronie. Pamiętaj, aby regularnie sprawdzać regularnie bloga kilka tygodni, jak będę ogłosić konkurs czytelnika z mnóstwem fajnych prezentów wkrótce. Related Posts. It jest mój codziennie codziennie codziennie tylko czytać jego myśli na temat aktualnych warunków rynkowych To tylko jeden artykuł dziennie, ale facet jest naprawdę dobry podsumowując wszystko, co dzieje się na całym świecie i zawsze nazywa go tak, jakby czuje, że jest to Bullish, Bearish lub Neutral, bez kodowania cukru lub zabezpieczania jego języka Bardzo dobrym handlowcem i odważnym blogerem. dobry, dzięki Lazy Trader Nie zdawałem sobie sprawy z tego, że codziennie pisze. Cudowne, dzięki za te. Martwi Alan, mam nadzieję, że to pomoże. Trading Trading mówi. Bardzo wnikliwe podczas pisania treści musimy myśleć o tym, co inni chcieliby zobacz nową opcję handlu stroną wyładunkową, które są aktualne, zachowaj wskazówki pojawiające się, które subskrybowałem za pośrednictwem poczty elektronicznej, więc źle się z powrotem. Self-Made Tai Tai Opcje Trading. This blog jest pamiętnikiem różnych rodzajów mojego czasopisma handlowego na temat amerykańskich opcji na akcje Jak zacząłem. Wziąłem inżynierię mechaniczną jako studia licencjackie z rozbłyskami interesów w klasach biznesowych. Nawet podczas moich studiów, zawsze zainteresowałem się wiedzą, jak mogę zapewnić, że będę miał wystarczająco dużo oszczędności, moja rodzina w przyszłości, a także być w stanie wyznaczyć fundusze na dalsze studia i doświadczać różnorodności i kultur, które ma do zaoferowania świat. Ponad połowa pieniędzy, jakie zarobiłem na wakacjach, a także czesanie w niepełnym wymiarze godzin ubezpieczenie na życie , fundusze na dofinansowanie i politykę inwestycyjną. Moje portfel różnych polityk może być wystarczający, aby zaspokoić niektóre z moich potrzeb 20-30 lat w drodze, kiedy dojrzewają, zdaję sobie sprawę, że samo jest niewystarczające, aby przybliżić mi niezależność finansową, a tym samym finansowanie wolność w najbliższej przyszłości Mam nadzieję, że będę mógł być w zawodzie, które lubię, co może nie być satysfakcjonujące finansowo i nadal być w stanie pozwolić sobie na małe luksusy życia Lub nawet kilka lat, aby nie robić nic poza podróży świat, który wymaga, żebym patrzył na inne nietradycyjne źródła dochodu. Wprowadziłem do transakcji handlowych bliskiego przyjaciela, który przeżywał to przez swojego ojca, nie oglądałem się od czasu, gdy uczestniczyłem w seminarium, które prowadziło kursy handlu, a ja zdałem sobie sprawę, że handel z opcjami nie jest tak skomplikowany, jak wiele osób uczyniło to być przyjacielem, któremu właśnie zarobiłem, powiedział mi, że z dyscypliną i wytrwałością oczekuje, że będę w stanie wygenerować stały dochód 10 000 USD w miesiącu mam nadzieję, że ma rację, a ja będę pracować w tym kierunku Dzięki za zachęty, mój przyjaciel. DTR Trading. THIS STRONA INTERNETOWA JEST DLA SZKÓD EDUKACYJNYCH I LUB ZAWODOWYCH TYLKO INFORMACJA I ANALIZA NA TEJ STRONIE SĄ DOSTĘPNE TYLKO DLA UŻYTKOWNIKA INFORMACYJNEGO NIGDY NINIEJSZYCH NINIEJSZYCH OŚWIADCZEŃ INWESTYCYJNYCH W ŻADNYM PRZYPADKU NIE ZOSTAŁA WYRAŻONA NINIEJSZEJ INFORMACJI PRZEDSTAWIAJĄCE ZALECENIE, KUPUJĄCEM, SPRZEDAJĄC LUB UPRZEDZAJĄCEJ WYDAJNOŚCI BEZPIECZEŃSTWA NIE KONIECZNEJ INDYKATYCZNEJ PRZYSZŁYCH WYNIKÓW I WSZYSTKICH INWESTYCJI ZWIĄZANYCH Z RYZYKĄ ORAZ ŻADNE PRZEDSTAWICIELSTWO JEST WYKONANE, ŻE KAŻDY KONTO WYNIKI WYNIKÓW PODLEGAJĄCE, ŻE NINIEJSZE INFORMACJE NA TEMAT NINIEJSZEJ STRONIE GWARANTOWANE JEST PRAWIDŁOWE, A JAKIEKOLWIEK PISEMNIE NINIEJSZE NALEŻY PRZEDMIOTEM NIEZALEŻNEGO WERYFIKACJI, A TY JESTEŚMY, JEST SĄ WYRAŹNIE ODPOWIEDZIALNIE ZA JAKIEKOLWIEK DECYZJE INWESTYCYJNE.

No comments:

Post a Comment